Beskrivelse

Hvis din virksomhed skal vinde kunderne og klare sig i konkurrencen, skal søgemaskineoptimering (SEO) prioriteres som en central del af din digitale e-handelsstrategi. SEO er en langsigtet strategi og på dette webinar sætter vi fokus på de essentielle SEO-initiativer man skal have i centrum for at opnå gode positioner på Google.

 

Ifølge en undersøgelse fra FDIH starter 8 ud af 10 danskere et planlagt køb med at søge informationer på Google, og i 2019 omsatte den samlede danske onlinehandel for 146 milliarder kr. ifølge Dansk Erhverv. Danskerne søger over 8 millioner gange på Google – hver eneste dag.

 

På webinaret giver vi dig konkrete tal for e-handel-virksomheder baseret på data fra 122 mio. besøg på forskellige danske virksomheders websites. Derudover giver vi dig en strategisk forståelse for Google som salgskanal og klæder dig på til at definere retning og rammer for din SEO-strategi.

 

Webinaret er målrettet ledere og beslutningstagere i e-handel- og B2C-virksomheder, og derfor vil der kun være begrænset fokus på det operationelle.

 

I forlængelse af webinaret tilbyder vi dig en gratis analyse, som kan vise dit vækstpotentiale i form af salg og leads ved realisering af en målrettet SEO-strategi.

Interesseret i at læse mere?
Placering
Kontakt kursusudbyder

Følg kursusudbyder på sociale medier