Beskrivelse

Få din organisation i medierne

Hvad enten du sidder i en stor virksomhed, en lille NGO, fagforening eller en mellemstor offentlig institution, skal du operere i en politisk virkelighed, hvor kampen om dagsordenen er hård og intens.

 

Det kræver at din og din organisations kommunikation er klar, stærk og kreativ.

 

Men det kræver i lige så høj grad, at du kender mediernes dynamikker, hvad der får en journalist til at bringe en historie og hvordan du finder og udvikler fortællinger med, om og for din organisation.

 

På dette kursus bliver du introduceret til en række konkrete redskaber til at fange og fastholde mediernes interesse for din organisation. Du lærer at sætte en dagsorden, opbygge relationer til medieverdenen og være proaktiv i forhold til at få det bedste ud af mediernes afhængighed af at bringe nyt døgnet rundt.

 

Din underviser er kommunikatør Kristian Westfall. Han ejer og driver Westfall Kommunikation, som er specialiseret i at parre organisationer med de rette medier og journalister. Det er i krydsfeltet mellem politik, organisation og kommunikation at Westfall Kommunikation er bedst.

På kurset bliver du introduceret til, hvordan politisk indsigt, relationer og blik for morgendagens dagsorden kan få din organisations budskaber ud i medierne – og ind i ørerne og bevidstheden hos medlemmer, kunder, investorer, vælgere, meningsdannere, beslutningstagere, etc.

 

Praktisk info

Kurset tager seks timer - som regel fra kl. 9-15. Dagen er en blanding af oplæg, øvelser og arbejde med kursusdeltagernes konkrete udfordringer. Der er mellem seks og ti personer på et hold, og kurset afholdes i København. Kontakt Westfall Kommunikation for datoer.

Interesseret i at læse mere?
Placering
Kontakt kursusudbyder

Følg kursusudbyder på sociale medier